Gå til innhold

Firmware til D500


Defekt

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg lurer på om noen har prøvd å skifte ut firmwaren på sin D500. Har hatt min en stund nå, og jeg synes det er latterlig mye feil og mangler i softwaren som _BØR_ være fikset i en eller annen firmware-update. Har lett litt på internett, og sliter litt med å finne noen skikkelige beskrivelser både av ny firmware og av prosessen ved å bytte ut denne.

 

Noen som har noen erfaringer? Hadde satt stor pris på det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på begge de linkene der før, men får ikke så veldig mye ut av dem. Er vanskelig å finne konkret info om hva som fikses i de forskjellige firmwarene, er ikke så gira på å begynne å styre med det hvis det ikke blir noen reèll endring. Har en mistanke om at mesteparten av det der er firmware med ubetydelige modifikasjoner (endring av innebygde lyder og sånt) og ordinære versjoner (sannsynligvis til forveksling lik den jeg har nå), ikke fiks av alle svakhetene i den eksisterende firmwaren.

Lenke til kommentar
Samsung selv støtter iallefall ikke firmware-upgrades, og etter hva jeg forstår tar det flere timer (!!), så tviler ganske sterkt både på at det skjer gratis og med garanti :).

Jeg har selv D500, kjøpte den med engang den kom og det flommer over av feil på den... har likevel ikke tatt skrittet å sende den inn, men det er da HELT klart at slike feil er en GARANTI sak, og dermed er det GRATIS. Noe annet er uhørt og uakseptabelt.

 

Jeg kommer vertfall ikke til å gi meg på det, og mener at jeg har lovverket i ryggen (eller mamma om ikke det funker?) lol

Lenke til kommentar

Jøss... fikk du gjort dette bare fordi du ville ha ny programvare, eller var det noe alvorlig feil (foruten at den gamle er skikkelig råtten).

 

Ellers, var det noen markante forbedringer? F.eks. lettere styring av ringeprofiler, skikkelig wap-browser eller å kunne la den ringe mens den vibrerer.

Lenke til kommentar
Jøss... fikk du gjort dette bare fordi du ville ha ny programvare, eller var det noe alvorlig feil (foruten at den gamle er skikkelig råtten).

 

Ellers, var det noen markante forbedringer? F.eks. lettere styring av ringeprofiler, skikkelig wap-browser eller å kunne la den ringe mens den vibrerer.

 

Mobilen ble kjappere og mer stabil, skriveleifer i menyen forsvant, men ellers ikke store endringer!

 

Fikk oppdateringen gratis ved bare å be om det, men tror verkstedet som mottok D500'en min før de sendte den videre skrev fw-feil på arbeidsrapporten. Uansett skal det bare være å si at det kommer opp "Intet nett" i displayet i tide og utide selv om det er dekning, så skal du få fw-oppdateringen gratis da dette er en kjent feil hos Samsung i eldre fw-utgaver!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...