mr_lf Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Var en del her på forumet før, jobbet i telefonbutikk og byttet telefon hver uke. Men etter at butikken gikk konkurs, og pengene mine gikk mer til andre ting har jeg hatt Samsung E700 i ca et år nå. Har vært veldig fornøyd med E700'n. Men i dag tok den seg en flytur fra fanget mitt i stolen, over krakken og landet heller dårlig på parketten. Skjermen er helt hvit, men resten av telefonen fungerer. Siden det var min feil at telefonen er ødelagt kan jeg vel glemme grantien, og såvidt jeg husker er samsung skjermer veldig dyre. Dermed blir det ny telefon på meg. Har blitt glad i samsung, men har ikke fulgt med i markedet nå. Vil ha en kamskjellstelefon. Samsung helst. Skal være fin og liten, og funksjoner driter jeg egentlig i, så lenge den kan sende meldinger, ringe, taimot samtaler og har gode taster og en årleit skjerm. Men liker ikke billigmodellene. Så er E730 et godt valg, eller er E760 rett rundt hjørnet? Hvordan kommer E760 til å legge seg prismessig? Inspill?
mikaragua Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) Vil tro E730 er et godt valg, ettersom du liker Samsung og det virker som du ikke trenger all verdens funksjoner. På en annen side har E730 mange funksjoner, men likevel. E760 vet jeg i grunn ikke noe om. Endret 2. september 2005 av Redline_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå