Edstro Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Eg har våre inne på wow-europe og fant en patch som va ganske kul! Vis man går inn på https://test.worldofwarcraft.com/en/login/l...acter-copy.html så kan man logge seg inn og opprette en character på lvl 60 ganske kult. Det er sikkert mange så vet hva eg menner her... Også etter du har installert patchen så starter du wow-test som liger i en egen mappe så logger du deg inn så vips du har en i lvl 60. Trenger sikkert ikke og forklare det så mye mer.. Men har eg denne characteren foraltid elller bare for en uke? Og en ting til når eg logger meg inn og trykker enter world så kommer der bare opp: World Server is down. Men det komer der ikke på dei andre serverene (Som ikke er test server) Hjelp
Keylar Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Gammelt nytt men characteren er der for å teste ut nye patches og den blir sletta når patchen går live på vanlige serverne
Pug Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Haha, du har bare "oppdaget" patchen for test realmet, er vanlig for Blizzard å ha en public test av store patcher før de går live
Edstro Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Men når eg er inne på wow-test så komme der opp world server is down. Hvorfor kommer dette opp? Når alle dei andre serverene (utenom test serverene) Er oppe og går.
Pug Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Men når eg er inne på wow-test så komme der opp world server is down. Hvorfor kommer dette opp? Når alle dei andre serverene (utenom test serverene) Er oppe og går. Test serveren er ikke plassert i Europa, men i USA såvidt jeg vet. Sjekk test realm forumet.
Edstro Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 (endret) Hvordan skifter eg om til USA Server då? Hvordan skal eg gjøre dette? Kjenner folk som bor her i norge som har fått dette til. Endret 2. september 2005 av eddielie30
Pug Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hvordan skifter eg om til USA Server då? Hvordan skal eg gjøre dette? Kjenner folk som bor her i norge som har fått dette til. Det jeg mente var at selv om de vanlige europeiske serverne er oppe behøver ikke det å bety at testserveren nødvendigvis er oppe pga. den er plassert i usa. I tillegg er det tross alt en testserver, så den er selvfølgelig ganske ustabil.
Hjelmn Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 hehe, det at det står "world server is down" er det ingenting du kan gjøre noe med. Du må bare vente til blizzard setter opp test-realmen igjen...
mobilfreek Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 haha nabb måtte bare si det.. dette er OLD news!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå