Gå til innhold

Hovedkort som passer til "Intel Pentium 4 520"


Espein

Anbefalte innlegg

Jeg har nå et problem. Jeg kjøpte igår et Asus P5P800, i865PE, LGA775 hovedkort fordi jeg skulle skifte kabinett fra dell til et annet. Det var en bruker her som sa dette hovedkortet skulle virke til min "Intel Pentium 4 520, 2800 MHz (14 x 200)" CPU kort. Men det gjorde den ikke :ermm: Fordi på mitt CPU kort var det sånne "tagger" og på hovedkortet var det noen slags "tagger" så det gikk ikke å få inn CPU'en.

 

Kjølerern min var også upassende til hovedkortet! Er det noen der ute som vet om en hovedkort som funker til min CPU og evt. kjøler?

Kan bare bytte inn hovedkortet, for det blir mye mye dyrere å kjøpe nytt CPU kort.

Kan alltids kjøpe ny kjøler også.

 

Så vist du vet om et hovedkort som passer, så skriv gjerne en kjøler som også har riktig str til hovedkortet. :)

 

Bak på CPU kortet står det:

Intel Pentium 4,

2.80 GHZ/1M/800,

SL7E3 PHILIPPINES

 

Bilde av kortet:

sl7e3_02.jpg

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var en bruker her som sa dette hovedkortet skulle virke til min "Intel Pentium 4 520, 2800 MHz (14 x 200)" CPU kort. Men det gjorde den ikke  :ermm:

Det var litt rart fordi, ifølge Asus CPU Support har P5P800 støtte for P4-520/520J (2.8E GHz) (800 FSB) (HT) allerede fra Bios 1002.

 

Fordi på mitt CPU kort var det sånne "tagger" og på hovedkortet var det noen slags "tagger" så det gikk ikke å få inn CPU'en.

 

edit: Den skjønte jeg ikke stort av dessverre.

Endret av Zink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...