Skypond 0 Report post Posted September 2, 2005 Jeg betaler 49 kroner ekstra i måneden kun for at jeg skal komme igjennom til kundeservice så raskt som mulig. Jeg er Platina medlem og de lover da en responstidsgaranti på max 3 minutter. De siste 3 gangene jeg har ringt inn har jeg ventet 14 minutter, 7 minutter og nå sist 6 minutter. Jeg har klaga på dette 2 ganger til kundeservice, men med den elendige kundeservicen Ngt har så driter de en lang i mine klager. Det står jo skriftlig på deres internett side "MAX 3 MINUTTER" ventetid. Hvem kan jeg kontakte utenom kundeservice? Har noen en mail til en person høyere opp i sytemet? Takker for alle seriøse svar :-) Quote Share this post Link to post
picko 0 Report post Posted September 2, 2005 Det står: Responstidsgaranti på Kundeservice – max tre minutter venting **... **Hvis dette ikke overholdes gis en gratis nettfilm som erstatning (maks 1 gang pr mnd) Selvsagt er dette alt for dårlig, men før du byner å skrike å slå så bør du sette deg inn i den avtalen du betaler for ... Quote Share this post Link to post
frakk2000 3 Report post Posted September 2, 2005 Blir mange filmer da? NGT har gjenntatte ganger klaget på til forskjellige instanser for ELENDIG kundeservice, enten sparer de ekstremt mye penger på bare å ha en ansatt på kundeservice, eller så har de en egen greie på å bruke så lang tid som mulig >_< Quote Share this post Link to post
Skypond 0 Report post Posted September 2, 2005 Det står: Responstidsgaranti på Kundeservice – max tre minutter venting **... **Hvis dette ikke overholdes gis en gratis nettfilm som erstatning (maks 1 gang pr mnd) Selvsagt er dette alt for dårlig, men før du byner å skrike å slå så bør du sette deg inn i den avtalen du betaler for ... Hmm så ikke det nei. De har tilbydt meg en nettfilm men jeg gidder ikke å se film over nettet Neste er Lyse uten tvil. Quote Share this post Link to post