tvangsgreie Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg følger litt dårlig med på spillfronten om dagen, så jeg håper på litt hjelp til å finne et nytt. Det jeg liker best er enkle skytespill, der man løper (eller helst sniker seg) rundt alene og skyter skurker, fortrinnsvis med mye sniping, og gjerne med en god historie bak. Favorittene mine er Far Cry og Return to Castle Wolfenstein, men HL2 var også ok. Er det noen som vet om det nylig har kommet noen slike spill, eller om det kommer noen før jul? Noen vil sikkert gjerne få meg til å prøve nye og andre typer spill, og det skjønner jeg godt. Det er mange bra spill, men jeg har egentlig ikke tid til å spille så mye, så jeg vil ha et enkelt jeg kan slappe av med uten å tenke for mye når jeg først spiller, og som ikke setter seg så veldig på hjernen når jeg har sluttet å spille.
Bear^ Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Om du liker sniper spill ser Sniper Elite ut som et bra valg. Ser her på gamer at de står det skal komme ut denne månden, men vet ikke hvorvidt dette er fakta. Kilde Om du ikke spillet det er Splinter cell serien. Er ikke så aller verst nei
Sigga Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Serious Sam kommer snart da. Over 40 våpen å velge mellom der, og nesten garantert at det blir med en sniper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå