Punster Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Noen som har fått dette til å fungere? Ikke emulator, men å koble Playstation2 til PC`en og spille på monitoren? Skjermkortet jeg har er GeForce 7800GTX med 2 DVI og 1 s-video ut/inn.
sedsberg Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg kjøpte en XGA-boks og kan nå spille PS2 (Og XBox, SNES, C64, Gamecube osv osv osv) rett på PC-monitoren. Trenger ikke å ha datamaskinen tilkoblet en gang. Multi Purpose XGA Box (VGA Box) Denne har Composite ,S-video og VGA inngang, samt bryter for å velge mellom PC og whatever. Finnes også diverse "TV"-programmer om du allerede har video-inn på skjermkortet. Jeg har det men fikk aldri strekt bildet helt ut med skjermkortet. DScaler er navnet på ett program som vistnok skal være bra. Endret 1. september 2005 av sedsberg
Punster Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Glimmrende takk for respons, men får du også lyd med å kjøpet? Tenker at video håndterer nok box`en fint, men kobler du i så fall denne ti lydkortet på PC ?
sedsberg Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Lyd på hvilken tenkte du på? ved å bruke skjermkort eller den boksen? Bruker du skjermkortet til video-inn så bruker du bare lydkortet til audio-inn.. enkelt og greit. Den boksen har innganger til lyd også, så du kan switche bilde/lyd samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå