Gå til innhold

Sliter med hk,får svart skjerm etter litt ved boot

Mogge_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med pc'n, da jeg booter så etter litt så blir skjermen helt svart..

Jeg får hverken formatert eller kommet inn i windows...Den blir helt svart da jeg kommer til kontrollerer maskinvare..

Har dette :

* AMD 64 3200+ "venice" s939

* POV Geforce 6800LE AGP

* OCZ Optimized dual channel 1024mb

* Asus A8V DELUXE/WIFI-g s939

* Samsung Spinpoint 200GB Sata 8mb cache

Har testet med annen ram, hk og skjermkort..

Trenger sårt hjelp...Hovedkortet er nytt idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvt å restarte, BIOS? Oppgradert BIOS'en?

Evt skifte CPU, hadde nesten samme problem her, men det var RAM brikka.

Skrevet

Jeg har testa med et annet skjermkort, ram og hovedkort...

Hvordan får jeg oppdatert bios uten å komme inn i windows?

Kan det være cpu eller harddisk?

Skrevet (endret)

prøv en annen psu.....tror ikke det er hd og cpu vist postscreen vises en stund ..kansje strømmforsyningen

Endret av prinsen
Skrevet
prøv en annen psu.....tror ikke det er hd og cpu vist postscreen vises en stund ..kansje strømmforsyningen

oki...Post screen vises som normalt og etter det så går det igjen noe forskellig og så kommer det opp cpu fan error, har vannkjøling se..

Så kommer det opp trykk en tast for å starte fra cd rom og da maskinen skal kontrollere maskinvarekonfigurasjon så blir den svart-

Skrevet

oki...Post screen vises som normalt og etter det så går det igjen noe forskellig og så kommer det opp cpu fan error, har vannkjøling se..

Så kommer det opp trykk en tast for å starte fra cd rom og da maskinen skal kontrollere maskinvarekonfigurasjon så blir den svart-

Prøvd å disable CPU fan i bios? longshoot kanskje, men kan hende maskina tror alt går til helsikes og stenger av?

Skrevet

ok...huk av halt on error i bios....da vil ikke feilmeldinger komme opp....kan kansje være hd,men tror det ikke.........dette er en typisk feil hvor det er best å sitte foran den defekte maskin :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...