Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bilder vil ikke vises! Ødelagt?


Anbefalte innlegg

Drev å formaterte hardisken på pcen min for ikke så lenge siden, og da måtte jeg overføre mye til en ekstern harddisk jeg hadde... Nå et par måneder senere skulle jeg overføre en del bilder fra den eksterne harddisken til en ny pc. Men da jeg skulle åpne noen av mappene for å gå igjennom bildene viste det seg at mange av bildene ikke ville vises som miniatyrbilde. Når jeg prøver å åpne dem står det bare tegning mislykket, jeg får heller ikke åpnet dem i Paint. Til og med noen av bildene som vises som miniatyrbilder får jeg ikke åpnet. Slik er det med mellom 50 og 70% av alle bildene i de forskjellige bildemappene jeg har. Jeg har også prøvd å åpne en del av dem i Internett Explorer, og da kommer det faktisk frem noe, men det er bare en liten del av bildet, resten av bildet er dekket av forskjellige mønstre.

 

Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Er bildefilene ødelagt eller er det mulig å få dem fram, noen av dem vises jo som miniatyrbilder?

 

Veldig takknemlig for all hjelp jeg kan få med dette, mange av bildene er litt viktige for meg.

post-238-1125593769_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...