mau5trap Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg har nå nådd lvl 53, og jeg lurer på hvordan jeg skal bruke de siste 8 talent pointsene..... Jeg har vurdert å bruke resten i Holy, ettersom jeg ikke har noe å bruke de på i Shadow, og jeg har imp. shield og focused casting. Burde jeg bruke de på holy, ettersom jeg er healer i instancer, eller burde jeg bruke de på disc? Talents
Kim Roger Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) bruk de 5 neste talentene på mental agility Endret 1. september 2005 av Kim Roger
mobilfreek Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) *slettet* Endret 1. september 2005 av mobilfreek
M@R7!N Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 dakkars folk tjener 56 cent per time føler med dem Huh? oO
chokke Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 dakkars folk tjener 56 cent per time føler med dem lol feil tråd .
mobilfreek Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 dakkars folk tjener 56 cent per time føler med dem lol feil tråd . omg haha merka det nå lol!
eckmann Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg har nå nådd lvl 53, og jeg lurer på hvordan jeg skal bruke de siste 8 talent pointsene..... Jeg har vurdert å bruke resten i Holy, ettersom jeg ikke har noe å bruke de på i Shadow, og jeg har imp. shield og focused casting. Burde jeg bruke de på holy, ettersom jeg er healer i instancer, eller burde jeg bruke de på disc? Talents 31/20 ftw!
digitalglenn Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) hva i skoggudenes navn er det for en bulid ? shadow specc UTEN blackout? og reduced threat ? slenger heller opp en ny en så du kan respecce! Discipline Talents (10 points) Unbreakable Will - 5/5 points Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%. Improved Power Word: Shield - 3/3 points Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds. Martyrdom - 2/2 points Gives you a 100% chance to gain the Focused Casting effect that lasts for 6 seconds after being the victim of a critical strike. The Focused Casting effect prevents you from losing casting time when taking damage. Holy Talents (0 points) None Shadow Talents (32 points) Spirit Tap - 5/5 points Gives you a 100% chance to gain a 100% bonus to your Spirit after killing a target. For the duration, your Mana may regenerate at a 50% rate while casting. Lasts 15 seconds. Blackout - 5/5 points Gives your Shadow damage spells a 10% chance to stun the target for 3 seconds. Improved Shadow Word: Pain - 2/2 points Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6 seconds. Improved Mind Blast - 2/5 points Reduces the cooldown of your Mind Blast spell by 1 second. Improved Psychic Scream - 2/2 points Reduces the cooldown of your Psychic Scream spell by 4 seconds. Mind Flay - 1/1 point Assault the target's mind with Shadow energy, causing 75 damage over 3 seconds and slowing the target to 50% of their movement speed. Level 28: 126 damage over 3 seconds Level 36: 186 damage over 3 seconds Level 44: 261 damage over 3 seconds Level 52: 330 damage over 3 seconds Level 60: 426 damage over 3 seconds Shadow Reach - 3/3 points Increases the range of your Shadow damage spells by 20%. Silence - 1/1 point Silence the target, preventing them from casting spells for 5 seconds. Shadow Weaving - 5/5 points Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times. Darkness - 5/5 points Increases your Shadow spell damage by 10%. Shadowform - 1/1 point Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may not cast Holy spells while in this form. prøv det først du så kan du fortsette med shadow focus til den er 5\5 og kansje VAMP. embrace er lurt og ta med seg? EDIT: imo PW.fortitude er også digg samtidig som mental agility er viktig så det blir de neste talentene og satse på tror jeg Endret 2. september 2005 av digitalglenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå