EJS Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 1. Hvor kan man kjøpe slaver på morrowind og er det noen ulemper ved det? 2. Jeg kan ikke noe som helst om det å lage scripts til morrowind. Er det noen som kan vise meg en guide til det som forklarer alt sammen?
MiSP Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Du kan ikke kjøpe slaver i Morrowind, men du kan frigjøre dem hvis du finner nøkkelen (vanligvis et annet sted i hulen/området). Angående scripting, så finner du den beste guiden som finnes her. Denne går dog kun gjennom scripting, så hvis du ikke har peil på Construction Set i det hele tatt, bør du kanskje ta en titt på disse guidene. Endret 1. september 2005 av MiSP
mr. Bjerre Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Du kan faktisk kjøpe slaver i Tel Ruhn... Men eneste formålet med det er å løslate dem med nøkkelen du får! De kan ikke gjøre annet
cheeplix Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Det var det jeg syns jeg husket. Huff, så skuffa jeg ble første gangen. Ville ha slaven til å sloss for meg.
Killerquo Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Last ned noen Twin Lamps mods da, når du har Trib, så sørger du for at den du laster har no sånn companion-script og at når du blir med i Twin Lamps så kan du få noen til å bli med deg (tror det skulle gå med noen Twin Lamps mods) Uansett...ikke kjøp alle slavene i Tel Aruhn, en av dem skal brukes i mainq. EDIT:Det er en darkelf som er dame. Endret 1. september 2005 av Killerquo
EJS Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 (endret) Men ifølge slave scriptet så kan man jo eie slaver? Hvorfor kan ikke slaver slåss for deg? De forsvarer vel seg selv automatisk når det er en fiende der? Takk for det script manualet MiSP. Kansje jeg kan lage meg et eget slave script. Endret 2. september 2005 av EJS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå