Midnight_walker Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Noen som veit om en harddisk med innebygget windows XP ca. 80 GB? Finnes det i det hele tatt harddisker m/XP? Dere skjønner, PC'en min har klikka, "lesefeil på disken", så jeg tenkte at jeg kunne bare kjøpe ny harddisk! Problemet er at jeg ikke har XP-cd'en... Maskina kom ferdig og da får man ikke med xp-cd'en! Så billig som mulig! Hilsen Simen Endret 1. september 2005 av midnight_walker
YokiShoki Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Når du kjøper en ny maskin med XP forhåndsinstallert så skal du enten å fått med en recovery CD, eller XP CD. XP Key er som regel skrevet på en liten klistrelapp som er en eller annen plass på maskinen din, eller på konvolutten som XP CD'en ligger i. Du får ikke kjøpt hardisker med XP ferdig installert. Endret 1. september 2005 av JoergenJonassen
Midnight_walker Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Faen!! Har recovery cd'en, men den funker ikke! Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå