d_darkness Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hei. Jeg har denne powersyplyen: Power Supply: 5 x 5,25 Power Molex (FDD/HDD) NO SATA POWER - use S-ATA-PWR cable 1 x 3,5 Power Molex (FDD/HDD) 1 x Mainboard PowerMolex 20 PIN 1 x Mainboard PowerMolex 4 PIN 12V 1 x Mainboard PowerMolex 6 PIN auxiliary Jeg lurte på om den passet sammen med dette hovedkortet: Abit NF8 MB for S754,1394,nForce3 250GB ,SATA,GbLAN,ATX,Raid,uGuru Vet ikke hva de mener med NO SATA POWER. Det står SATA på beskrivelsen av hovedkortet. Funker de da ikke sammen? eller trenger jeg en overgang eller noe?
MrLee Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 (endret) at PSU ikke har SATA power betyr bare at du må ha en overgang hvis du skal bruke en SATA harddisk på den. Det har ingenting med HK å gjøre. (og overgangen vil stå mellom harddisken og Strømforsyningen, Hovedkortet har ingenting med strøm til diskene å gjøre ) Den vil funke helt fint med Hovedkortet. Det støtter bare SATA disker det og Endret 31. august 2005 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå