Monkey Spr@yer Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 (endret) Da CS 1.6 var inn satt vi hele tiden på LAN og spilte en bane som het awp (også kjent som awp_1337sk337 eller noe sånt). Men etter at CS: Source kom har alle kompisene mine skifta over til det, og det jeg lurer på er om noen vet om denne banen eksisterer/er blitt kovertert over til CS: Source? Jeg har prøvd å lete etter den på www.cs-maps.org, men uten hell. Se bildet for hvordan banen ser ut. (Nei, dett er ikke den standard awp aim banen) Edit1: Nytt bilde Edit2: Skriveleif og lag til awp_1337sk337 som annet navn Endret 31. august 2005 av Monkey Spr@yer
ssswopp Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 hmm.. jeg vet hvordan map det er.. men faan jeg kommer ikke på det..!!
Rostad Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Å den der du blir skutt ut annenhver runde! Husker ikke hva den heter jeg heller... Har jo spilt den mange ganger da men.
Monkey Spr@yer Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 1337_sk33t mapet. Har funnet ut at banen også går under det navnet, men finnes det til CS:Source ?
Newt32 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tenkte jeg skulle prøve å remake awp_map til Source...
Monkey Spr@yer Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 (endret) Tenkte jeg skulle prøve å remake awp_map til Source... Så vidt jeg vet har noen allerede laget en remake av det populære mappet awp_map (Hvis det er den med de brune "siloene" og awp'ene som ligger ved spawn du sikter til) Edit: JA, jeg har funnet mappet til Source, men den er i en vinterversjon Takker alle som har kommet med svar Info om mappet finner dere her: http://downloads.punkassfraggers.com/index...0f81c1e59bbb9c1 Helt nederst på siden Endret 31. august 2005 av Monkey Spr@yer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå