Adversary Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Kansje dette hørest litt sykt ut. :!: Men kan jeg fjerne papirkurven fra skrive bordet på en måte? Også legge den en annen plass da.
xanth0s Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Dette vil vise deg hvordan du skal skjule papirkurven på skrivebordet i WindowsXP. 1. Start -> Kjør -> Regedit 2. Hvis du har XP-Stil på startmenyen, navigerer du til: HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/ Explorer/HideDesktopIcons/NewStartPanel Hvis du har Klassisk startmeny, navigerer du til: HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/ Explorer/HideDesktopIcons/ClassicStartMenu 3. Der lager du en ny DWORD-Value med navnet "{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}" 4. Høyreklikk på den nye DWORD-Valuen og ta "modify". Der endrer du verdien til "1" i stedet for "0". Dette vil skjule papirkurven. For å vise papirkurven igjen, er det bare å modifisere den sammen DWORD-verdien tilbake til "0" igjen. Kilde : TweakXP.com
random_wannabe Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ettersom jeg ikke skjønte hva xanth0s sa, og siden jeg ikke gidder å teste ut kan du bare gjøre dette (ikke drep meg om det var dette du mente ) Høyreklikk på Desktop > Ordne Ikoner Etter.. > Vis Skrivebordsikoner og ta vekk "haken".. Dette vil dog gjøre så det ikke er et eneste ikon på Desktop da
random_wannabe Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det enkle er ofte det beste.. Så sant, så sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå