DonTomaso 0 Report post Posted August 31, 2005 Problemet er som følger. Jeg bruker musikcube (MC) til mp3, og media player classic til filmer (MPC). Slik som det er nå er volumet i MC veldig mye høyere enn i MPC, og når jeg skrur opp volumet i MPC skrur jeg samtidig opp volumet i MC. Dette gjør at jeg påfører meg hjerteattakk hver gang jeg spiller musikk etter å ha sett en film, for da er volumet enormt høyt på mp3ene kontra filmen jeg nettopp så. I musikcube er det ingen innstillinger for "output" mens i MPC kan jeg under punktet Output velge mellom system default Nvidia Nforce audio, Directsound device, waveout device, directsound : nvidia nforce, samt null audio renderer. Har forsøkt forskjellige settinger uten hell. Når jeg skrur ned volumet i MPC skrur jeg også samtidig ned volumet for all digitallyd, slik det er definert i nvidia mixeren, og i Windows sin "lydinnstilling". Jeg har en ASUS A8N Sli deluxe med integrert Realtek lydkort. Har innstallert siste nforce-drivere og det burde vel være nok? Jeg trenger ikke egne realtek-drivere, gjør jeg vel? Quote Share this post Link to post