Gå til innhold

Flere som sier opp kontoen sin i fra medio sept?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn halvveis lei spillet, men må si opp kontoen uansett. Skal inn i millitæret og tviler på at det blir så alt for mye tid til wow da (desverre).

Skrevet
Jeg er sånn halvveis lei spillet, men må si opp kontoen uansett. Skal inn i millitæret og tviler på at det blir så alt for mye tid til wow da (desverre).

Ikke si opp kontoen fordi du skal i barnehagen

Det er så enkelt å dimme fra barnehagen...

*ser på meld

V :)

Skrevet

er klar over at det er enkelt å dimme, men burde kansje si opp kontoen uansett. Wow er det mest vanedannende spillet jeg noensinne har spilt. Det er så alt for enkelt å drite i andre ting for å spille wow. Så tror kansje det er det beste for meg i bunn og grunn. :)

men vi får nå se! :)

Skrevet
Ikke si opp kontoen fordi du skal i barnehagen

Det er så enkelt å dimme fra barnehagen...

*ser på meld

V :)

Hehe, to uker er mer enn nok. Student-livet er litt mer givende. Dessuten får man tid til WoW ;)

Skrevet

Ha, blir nok ikke lei av WoW med det første nei. Spiller som Mage akkurat nå, og har det kjempeartig. Har også lagt planer om å nå level 60 før jul.

Skrevet

Ikke si fra dere kontoen dere som vil slutte frys den et par måneder.

Skal vedde for at dere vil ha en nostalgisk opplevelse om en stund.

Jeg skal fryse kontoen neste uke, men det er pga lite penger, og skole. Blir vel åpna igjen om en måneds tid elns.

Skrevet

Har vurdert på det sterkeste med fryz.... får se; dette tar FOR mye tid og oppmerksomhet. Jævla vanskelig å styre...... når det er tilgjengelig. :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...