Adversary Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Pre-searing som du er i nå er kjedelig vist du samenligner det med endgame.
ARTO85 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Huff huff. og jeg som virkelig ville gjøre en innsats på skolen nå i høst. "Romersk politisk kultur og sosiologisk historie" virker plutelig ikke så spennende lengre..
Adversary Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Vel, når sorrows furnace kommer om noen dager kommer ikke jeg heller til og sitte stille for og si det sånn. Eller, jo jeg kommer til og sitte stille ved dataen Endret 1. september 2005 av mini me
ARTO85 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 hva er det med folk som er desperate etter å få meg til å joine guilden deres? (uk dragons)"ooooh se på kappa, se på kappa" de er bare ute etter kroppen min btw hvordan skifter jeg til am serveren?
Adversary Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Joda, du går på Edit account på når du skal lage character også trykker du på change teritory. Endret 1. september 2005 av mini me
ARTO85 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 ok. men etter at jeg har begynt å spille så kan jeg ikke bytte teritory?
Adversary Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Joda, det kan du. har gjort det 2 av 5 ganger nå.
brd Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Joda, det kan du. har gjort det 2 av 5 ganger nå. Ikkje skift til AM server plzzz serv your country
Adversary Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Billige stormbows, masse favour, lekre damer.
DurinVIII Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 DIN BLAUTE TØFFEL!! STAND AND FIGHT!! Ikke det at jeg bidrar til at Europe får favor...
brd Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Men seriøst gå til EU , i det siste har EU hatt meir favour enn AM
ARTO85 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 back on line etter land downtime.. jeg prøver å bekrefte kontoen min med linken som kom i eposten fra arenanet. men det går syykt tregt. må jeg gjøre dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå