Jump to content
Sign in to follow this  
Stavmikser

Får ikke innstallert/avinnstallert!

Recommended Posts

Når jeg skal innstallere eller avinnstallere programmer på dataen får jeg en feilmelding om at jeg ikke er administrator og så avsluttes det hele. det står at det er problemer med noe i registret, men når jeg trøkker meg inn på regedit, så klikker det og det avsluttes.

hva i all verden har skjedd? har lasta ned en haug med avinnstallasjons programmer, men de hjelper meg jo fint lite når jeg ikke får innstallert de engang!

funka før, starta med no krøll med itunes, så skulle jeg avinnstallere det for så og innstallere det igjen, men da ville det ikke innstaleres... sånn er det med alt som skal installeres/avinnstalleres nå... det eneste som funka var å innstallere fear demoen.. snåle greier ass

har vært borti noe sånt en gang tidligere, mulig du har spyware som er installert. Kjør conuterspy, Search and destroy OG microsoft antispyware og sjekk for virus i tillegg.. Just in case :D

Akkurat - jeg er mer typen som bruker 3 dager på å finne feilen å rette den opp enn å legge inn windows på ny :) Men du har sikkert stressa nok fra før uansett :D

Akkurat - jeg er mer typen som bruker 3 dager på å finne feilen å rette den opp enn å legge inn windows på ny :) Men du har sikkert stressa nok fra før uansett :D

Samme her.. Jeg har konfigurert brannmuren min (ZoneAlarm) i ca. 2 mnd, er litt surt å miste alt dette.. Så hvis noe ikke funker .. så fikser jeg det.. As easy!