MoFFaSSa£ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Som topicen sier så lurer jeg på hvilken av tingene man kan lage om engineer man kan tjene litt på. For jeg driver å samler opp til mount. Er lvl 35 Gnome Warrior og har 213 i engineering skill. Så hva av tingene jeg kan lage kan jeg tjene brukbart på? Lenke til kommentar
rew Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Som topicen sier så lurer jeg på hvilken av tingene man kan lage om engineer man kan tjene litt på. For jeg driver å samler opp til mount. Er lvl 35 Gnome Warrior og har 213 i engineering skill. Så hva av tingene jeg kan lage kan jeg tjene brukbart på? Du kan prøve disse: Discombobulator Ray Hi-Impact Mithril Slugs Sniper Scope Thorium Shells Ellers er å mine og selge bars/ores kanskje en enklere mulighet. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Men mining er veldig kjedelig.. OT: Finnes det noen eng/miner quests? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 jeg har bare gjort questet til [ bli gnome engeneer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå