Gå til innhold

Rogues i MC


Anbefalte innlegg

..er egentlig omtrent helt overflødige ikke sant ?

 

Vi holder på nå i Guildet med MC og jeg er så (u)heldig og har 2 lvl chars: En Hunter med Black Dragonscale Armour (mangler ennå bootsa) og temmelig greit utstyr eller og en Rogue med omtrent bare +crit/AP gear og lite +Sta og null fireres.

Nå sist hold vi på med Magmadar (som omsider er nede) og vi hadde "for mye" Huntere så min main som er Hunteren måtte vike for Roguen. Opsettet ble ca 6 av hver klasse.

 

What a waste !!!

 

Ender opp med hva pokker ! Har noen peil her i ledelsen ?!?

 

I mens Hunteren til nå gjør jevnt å trutt (ubuffa) nesten 150 i DPS (og har grei fire res +10% Crits) gjør Roguen rett (ubuffa) over 150 i DPS (bort i mot null fire res men 28% crits) men tar dmg hele tiden som en syk padde på motorveien.

På Magmadar endte det med at 20% av tida ble brukt til å gjøre skade og resten av tiden til å løpe att og frem p.g.a. fear + bruke ett tonn med potions og deue allerede bare 20% ut i kampen p.g.a. fikk omtrent ingen prioritering fordi tankers/ranged fikk første pri.

 

Jeg mener min Hunter kunne brukt 80% av tida å bare stått der og gjort skade og hadde vært mye viktigere å ha med her enn den sabla Roguen.

 

Am I right or ?

 

 

:mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rogues på magmadar _skal heale seg selv_ løp inn og ut...

vi hadde en regel at dersom en non tank skulle ha healing, løp han opp til casters (ikke mt healers) og fikk heal der..

 

Når det kommer til hvilken av dine chars som skal være med syns jeg iofs at du burde få velge sjøl, hvem definerer du som din main etc.

 

Om dere ikke har noe signup system, så blir det kanskje litt på måfå :-\

Lenke til kommentar

mcdmg1.jpg

 

Her er dmgoutput fra et vanlig MC run vi hadde - Kan se klart at rogues ligger langt over huntere, selv om begge er rått geara. Akkurat denne runden gikk litt i favør på meg selv, pleier være Deetee,repine,kizzle i toppen som kniver med forskjeller på 1-2k dmg.

 

Vi benytter oss stort av rogues i MC hvertfall, og har gjerne mange av dem med. Men det er sant som det er sagt - Rogues kommer med en pris å betale, nemlig heals. Men har men bra med heals, mange rogues og bra med warriors - er det bare å smelle over MC på kort tid, np - ez osv.

 

Rogues 4 win.

 

shazranged.jpg

 

Og om du tar Shazzrah fighten feks - så vil du se at all melee gjør mer skade enn mages også, siden shaz har såpass mye magic resistance. Kanskje også en ting ikke mange vet.

Endret av DeeTee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...