Gå til innhold

kan man ha spilleglede av Fifa football på PSP


mocozuelo

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen kjenner til Fifa football 2005 på PSP.Kan man benytte seg av first touch metoden når det ikke er L3 spake på PSP.

Tenkte jeg skulle bestille spillet da jeg har hatt stor glede av det på Playstation 2.

På forhånd takk

MZ

Endret av mocozuelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kjapp søk i google hjelper visst:)

 

So how does FIFA Soccer on the PSP play on the pitch? The short answer is that it's a lot like the PC and console versions of FIFA Soccer 2005. The slightly longer answer is that it does just about everything that those games do and suffers only because the PSP's control configuration is ill-equipped to handle the controls. The most unfortunate example of this is that since the PSP has no equivalent to a right analog stick, you'll be expected to perform all of your tricks and first-touch moves using the directional pad. Moving your thumb between the pad and analog stick is tricky, to say the least, and as a result you'll likely make far less use of FIFA Soccer's otherwise excellent first-touch system than you'd like to. With that said, it's difficult to see how EA could have better implemented all of the controls from FIFA Soccer 2005 on the PSP.

 

http://www.gamespot.com/psp/sports/fifasoccer/review.html

 

 

PS! ekke det bedre å vente på FIFa 2006 som kommer i oktober?

Endret av adilr17
Lenke til kommentar

Hei.Takk for svaret ditt.

Nå har jeg lest på dette du linket til.Jo, det kan nok lønne seg å vente til fifa 2006 kommer på psp.Da vil man tro at disse små minusene er gjort noe med.

Håper bare de ikke forandrer for mye i forhold til fifa 2005 på ps2.Det er så utrolig gøyalt fotball spill.Den first touch metoden er jo hele spillet syns jeg da.

Store forandringer på fifa 2006 vil føre til at jeg faktisk er villig til å gå over til pro evelution soccer.Det har jeg bare lest og hørt mye godt om.

Nå får man bare vente og se om de går bort fra noe som faktisk funker veldig bra i fifa 2005.

Er i sesong 2021 på ps2 utgaven. Begynner å bli morosomt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...