Gå til innhold

Batteritid på k750i

erikkk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på hva slags tid andre får, min lever stort sett ikke lenger enn 2-3 dager før jeg

må lade opp ny. Nå skal det sies at jeg bruker telefonen forholdsvis aktivt.

Edit: Hmm jeg la denne i feil kategori gitt, hvordan flytter jeg den mon tro

Endret av erikkk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv en K750i og er storfornøyd med 2-3 dager - i alle fall til mitt bruk.

Mp3, opera, sms, mms, kamera og ringing er det mye av for min del og er kjempe happy med å finne en god telefon som faktisk gir meg så mye batterikapasitet. Det er ikke så mange andre gode alternativ; særlig om du bruker kamera / mp3 endel.

Gjør du derimot ikke det, kan det hjelpe å ha avslått endel funksjoner. Bluetooth f.eks. Ser du en blå trekant øverst i venstre hjørne (over dekning) tyder dette på at GPRS står på hele tiden. Den kan du slå av for å øke kapasiteten noe (Innstillinger, Kommunikasjon, Datakom., Foretrukken tjeneste, KUN GSM)

Alternativt; er simkortet gammelt (2 år eller mer), kan dette være slitt. Dersom så er tilfelle vil du oppleve variabel dekning, gjerne dårlig. I verste fall kan en med slitt simkort risikere at batteriet tappes for like mye strøm som om du hadde holdt samtale kontinuerlig. I ditt tilfelle høres ikke det ut som det er så ille, men det kan være verdt å ha i bakhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...