erikkk Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 (endret) Lurer på hva slags tid andre får, min lever stort sett ikke lenger enn 2-3 dager før jeg må lade opp ny. Nå skal det sies at jeg bruker telefonen forholdsvis aktivt. Edit: Hmm jeg la denne i feil kategori gitt, hvordan flytter jeg den mon tro Endret 30. august 2005 av erikkk
jpuma76 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Har selv en K750i og er storfornøyd med 2-3 dager - i alle fall til mitt bruk. Mp3, opera, sms, mms, kamera og ringing er det mye av for min del og er kjempe happy med å finne en god telefon som faktisk gir meg så mye batterikapasitet. Det er ikke så mange andre gode alternativ; særlig om du bruker kamera / mp3 endel. Gjør du derimot ikke det, kan det hjelpe å ha avslått endel funksjoner. Bluetooth f.eks. Ser du en blå trekant øverst i venstre hjørne (over dekning) tyder dette på at GPRS står på hele tiden. Den kan du slå av for å øke kapasiteten noe (Innstillinger, Kommunikasjon, Datakom., Foretrukken tjeneste, KUN GSM) Alternativt; er simkortet gammelt (2 år eller mer), kan dette være slitt. Dersom så er tilfelle vil du oppleve variabel dekning, gjerne dårlig. I verste fall kan en med slitt simkort risikere at batteriet tappes for like mye strøm som om du hadde holdt samtale kontinuerlig. I ditt tilfelle høres ikke det ut som det er så ille, men det kan være verdt å ha i bakhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå