Gå til innhold

Knife og pistol only servere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Problemet er ikke selve"knife+pistol" konseptet. Jeg kan overhodet ikke se noe i veien for at man kan ha servere med kun dette (rankede eller ei). Det som var problemet var som jeg forklarte tidligere slike rene exploitservere med kunstige regler som hindrer normal spilling. Synd jeg ikke tok et screenshot fra bha serveren da hadde du skjønt dette. Alle var samlet i en stor klynge på ett sted. Hvis du skjøt mot en fiende kunne du like gjerne treffe en venn da alle løp om hverandre. Samtidig lå det en hel haug med medikit i midten og kontinuerlig hørte du et kor av medics som revivet og ga ut medpacks. Nonstop! Bha serveren hadde ingenting med spilling å gjøre. Det var KUN statexploiting på hardt nivå.

Bort med statsystemet nå!!

medaljene (som man ikke får for så mange poeng på en eller å være så og så bra med våpen) kan man beholde. Rankene og statsen derimot...

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får prøve å få liv her igjen.

Noen som veit om ip eller navn til noen knife only servere?

Har søkt på diverse sider men ikke funnet noen.

Hadde vært morsomt å prøvd. Samme om den er ranket eller ikke.

Innlegg nr 100! :w00t:

Nå skal det feires :p

Endret av BigFatty
Skrevet

Tror EA har sendt ut en kraftig warning til de som er ranked servere - om at de mister retten til å være offisiell ranked server hvis de tillater knife/pistol only servere. Men det finnes sikkert noen public som kjører det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...