Agres Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Fable er ute for oss som liker å prøve spill før vi kjøper dem...Og pirates er helt klart verdt å bruke tiden sin på hehe Annet spill: Trackmania Sunrise
KristianF Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Pirates syns jeg var dritt egentlig.. Port Royale 1/2 og Patrician 1/2/3 er mye bedre da.. Ca. samme poenget, men mye bedre innhold..
DrCaptain Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 skjerpet seg? hvorfor det? xbox versjonen er jo faktisk dårligere en pcversjonen Jeg tror de aller fleste vil være enig med meg at Pirates ikke er et 9/10 spill. Det skal veldig mye til for å få en slik karakter, og en nier er ikke dette spillet verdt.
Keiseren av Grønland Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Har warcraft 3 og age of empires 2, sorry men er ikke min type spill. Trackmania så kult ut. Btw, Fable, det er online ikke sant?
Tonickup Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) Fable, det er online ikke sant? nope... singelplayer.. Men spelet er konge! annbefalest... god historie, grafikk og ikkje minst at du ka velge mellom "good" og "evil" Endret 26. september 2005 av Tonickup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå