Jimstar Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) heisann! Jeg solgte pcen min for en god stund siden, og bruker familiepcen nå. Det eneste jeg bruker den til er hw og msn messenger. Det som er problemet med msn er at når jeg skriver en beskjed til en random person - så når den ikke fram... Mens hvis jeg skriver på akkurat samme tidspunkt til en annen person, da når det fram! Jeg har en mistanke om at det er f-prot internet security som gjør det! den tar over veldig på pcen vår.. jeg kan verken laste ned eller motta filer på msn.. help edit : hvis det er info som mangler så bare si ifra! Endret 28. august 2005 av Jimstar
mannyboi Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 hva med å deaktivere f-prot når du er på pcen? har du prøvd det?
Jankee Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Kjører F-secure (F-prot) på windowsmaskina min og den har aldri tulla til msn for meg. Og viss du får prata med ein men ikkje ein annan tviler eg på at antivirusprogrammet ditt er syndaren. Og det at du ikkje får sendt eller mottatt filer via msn kan heller ha noko med msn-klientens sperre mot f.eks exe-filer og andre filformater som msn-vuris har benytta Men sperringer av meldinger generelt sett trur eg ein bør kikke i brannmurinnstillingane til anten router eller maskin for å finne svaret på.
Jankee Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tråd flyttes fra pcen fungerer ikke til programvare, då feilen ligger i programvaren og er ikkje ein feil som gjer at pcen ikkje fungerer (hardwaremessig)
Jimstar Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 jeg skal prøve å deaktivere.. men det som er greia er at vi har hatt sykt mye virus problemer på pcen vår før, derfor vi fikk fprot og sånt... Jeg blir skikkelig sur av at ting aldri når fram.. Jeg skjønner ikke hva det kan være. det er ihvertfall ikke linja. takk jankee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå