Dr3as Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Ikke spilt wow på 2 mnd og tenkte.. hmm.. vi starter igjen.. så jeg og 4 kamerater skal starte å spille på nytt.. men når jeg logger inn med mainchar jeg hadde før er han usynelig for meg. Og en del av itemsa han har på seg er bare spmtegn.. har prøvd å slette addons.. wtf wdb mappene.. men fortsatt like lite char å se..
mobilfreek Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 tror det er dataen som ikke klarer og loade charen onkelig eller så er det en addon du har som du må oppdatere(som f.eks cosmos)
Dr3as Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Som sagt, ingen addons.. skjønner at det er pc'n min som ikke klarer å få dette frem på en eller merkelig måte.. men hvordan.. NO IDEA
mobilfreek Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Som sagt, ingen addons.. skjønner at det er pc'n min som ikke klarer å få dette frem på en eller merkelig måte.. men hvordan.. NO IDEA prøv på en kamerat sin pc og se om det er pc eller char som det er noe feil med.. vis det er noen feil med char kontat GM..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå