Duckster Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 (endret) kan noen si meg hvor de forskjellige sykehusene, brannstasjonene og politistasjonene er, i de forskjellige byene. Endret 27. august 2005 av Duckster
AndersT2 Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 I San Fierro, så ligger politi stasjonen i Downtown, ned mot sjøen. Brann stasjonen ligger rett ved siden av garasjen din. Og sykehuset ligger i Santa Flora I Las Venturas ligger politistasjonen i Rocka Escalante (nord øst). Sykehuset ligger rett nord for flyplassen. Brann fant jeg ikke med en gang. I Los Santos ligger sykehuet rett nord for Idlewood, samt ett vest for Downtown Los Santos. Politiet ligger rett vest for Idlewood. Brann husker jeg ikke. Det letteste er å bruke kartet, sykehus og politi er merket med egne tegn. Det finnes enten sykehus eller en poilitistasjon i hver eneste lille bygdt, enten en, eller begge.
Duckster Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 takker for det, jeg finner det sikkert nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå