Gå til innhold

få tilbake filer fra sammenslåtte partisjoner.

wil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er sitter her med et litt kjinki problem. Jeg tok for et par dager siden backup av alle sangene mine og musikk videoene mine til en ekstern harddisk. Så kobla jeg fra disken og slo av maskina. Så dagen etter kobla jeg til strømkablen til den eksterne harddisken mens Windows var på. Dette gikk ikke helt etter planen. Harddisken klikka og det hjalp ikke med formatering. Jeg måtte istede slette hele disken å opprette den på nytt :( dette gjorde logisk nok til at jeg mista et par tusen sanger og noen musikkvideoer. Veldig kjipt om jeg kan si det mildt.

Jeg ser derfor etter et program som kan gjenopprette filer fra sammen slåtte partisjoner.

Har sett litt på GetDataBack, men jeg er ikke helt sikker på om den oppfyller mine krav. Kravet mitt er at den må kunne gjenopprette filer som f. eks at C: og D: er slått sammen.

Noen som vet om noen programmer som kan gjøre dette? Det haster litt for maskina skal leveres på service om ikke så lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for svaret lilleslem. Tenker at jeg prøver O&O UnErase V2.0 og Ontrack Easy Recovery Pro. Disse programmene skal visst gjøre jobben. Tror jeg ser på disse programmene på mandag eller tirsdag. Må få ordna noe først før jeg kan bruke dem. Håper bare at dette går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...