superreven Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Jeg startet en hunter her om dagen og lurer på en ting ang. pet abilities: Jeg har temmet Bjarn (silver elite bjørn), og den har fra før av; claw. Ok, så sjekker jeg pet trainer, den kan få første rank Growl ved lvl 20. Men så leser jeg at jeg kan tame andre dyr, lære deres unike abilities, og deretter lære det videre til andre pets. Bjørner kan, såvidt jeg har forstått, lære seg "bite". Jeg puttet den i stallen, og temmet en Ulv, slåss med den til det sto: "You have learned a new spell: Bite Rank 1". Gjorde det samme med en spider, og fikk: "You have learned a new spell: Bite Rank 2". Men jeg kan ikke se at jeg kan lære dette videre til bjørnen min noe sted.. har sjekket i spellbook og hos pet trainer, men kan ikke finne ut hvordan jeg gjør dette...
Venerable Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Du skal ha noe i spellbook i Beast Mastery (tror jeg), som heter Train Pet eller noe i den duren, som brukes til å lære petten abilitys. Her kan du se hvilke beasts du kan tame for å lære ulike abilitys. Den siden har også en liste over hvilke beasts som er mest populære å ha som pets (noen pga utseende og noen pga hvor gode de er).
superreven Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 Du skal ha noe i spellbook i Beast Mastery (tror jeg), som heter Train Pet eller noe i den duren, som brukes til å lære petten abilitys. Her kan du se hvilke beasts du kan tame for å lære ulike abilitys. Den siden har også en liste over hvilke beasts som er mest populære å ha som pets (noen pga utseende og noen pga hvor gode de er). Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå