bjørn2004 Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Har akkurat satt sammen et system med Asus A8N-SLI Premium hovedkort og AMD 4000+ prosessor. I tillegg har jeg et PCIexpress kort fra Gainward, 2 SATA disker fra Samsung og 1 SATA dvd brenner fra Plextor. Strømforsyningen er fra Hiper og på 580w. Når jeg prøver å starte opp stopper systemet når den kommer til "PCI device listing ..." -tabellen og nederste linje som den stopper på er "ACPI Controller .. 9". IRQ 9 altså. Noen som har noen tips om hva som kan være feil? mvh bjørn Endret 26. august 2005 av bjørn2004
bjørn2004 Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 Etter å ha lest sticky på harddisk forumet har jeg kommet et steg videre. Problemet var oppsettet med diskene..
Ildflue Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) Har samme problemet selv >_< Hadde satt pris på om noen kunne skrevet en utfyllende forklaring eller gi meg den linken hvor dette står. Holder på å slå hodet i veggen her nå. Edit: Har nå prøvd å fjerne alt av disker/cd-spillere, til ingen nytte. Denne ACPI-greia driver meg gal. Se gjerne på denne tråden for mere info. Endret 29. desember 2005 av thomas_c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå