Gå til innhold

Valg av skjermkort!


plexiknut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette

 

Ville personlig ikke gått for ATi hvis du planlegger å beholde kortet ditt en stund. Dette har sikkert blitt diskutert til døde her allerede, men det er ikke noe å nekte for at HDR allerede er i en del spill (og dette støttes ikke av ATi uten dårligere kvalitet + større ytelsesnedgang enn nvidia), og SM3.0 er også noe å tenke på... Sier ikke mer jeg.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar
Til den prisen får du jo nesten 7800GT? Men uansett, jeg ville gårr for 6800GT, men heller MSI eller et fra Leadtek, de er visstnok mest stillegående.

Jo det er jo og sant. Synd du ikke har PCI-E hvis du er villig til å bruke så mye (3500) på skjermkort. Finn heller et fint og billig 6800GT AGP kort da (som f.eks. det jeg linket til)...

Lenke til kommentar
Til den prisen får du jo nesten 7800GT? Men uansett, jeg ville gårr for 6800GT, men heller MSI eller et fra Leadtek, de er visstnok mest stillegående.

Jo det er jo og sant. Synd du ikke har PCI-E hvis du er villig til å bruke så mye (3500) på skjermkort. Finn heller et fint og billig 6800GT AGP kort da (som f.eks. det jeg linket til)...

mmm-- takker folkens.. Planen er å bytte ut mitt Nf7 kort snart. så da venter jeg heller litt ja,,! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...