Gå til innhold

Noen som spiller AOE II:TC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden Age of Empires feberen er over oss i disse tider har jeg bestemt meg for og finne frem Age of Empires II The Conquerors (AOC) for å korte ned vente tiden.

Hadde vært kult og spilt online med noen norske. så er det noen som spiller online? spiller for det meste Random map

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men fint om de svarer og:P Enda morsommere hadde det vært om det fantes noen norske som ville være med å spille på zonen

Skrevet

Jeg spiller den :) Heter X_klipsch_X der inne. men akkurat nå så sliter jeg med å komme inn :-( hadde vært morro å spilt med deg der inne.

Skrevet

rekker vel en eller 2 gamer en gang vel? har mye å gjøre jeg og men får klemt inn en AOC game mot noen norske vetu;)

Skrevet

Jeg er med!!!

Hadde skills i det spillet vettu :) Det og StarCraft ser jeg på som de 2 beste strategispillene of all time!

Jeg og en kompis brukte å spille det så viss det er rom for 2 on 2 så ta kontakt!!! :thumbup:

Skrevet

tjaa var aktiv for endel år siden. Men så døde det litt da jeg fikk AoM, som ikke ble like fengende. Nå har jeg vel mistet all skill i AoE TC vil jeg tro. Spilte ikke noe annet på tidlige LAN med vennegjengen, men da varte ett game gjerne i 2 timer også. Ny versjon eller er det 1.0c eller hva det het?

Må en fortsatt bruke zone for å spille? Har forresten ikke cd, så jeg kan ikke hoste noen games. Men settes det noen tidspunkt kan jeg sikkert prøve å være med.

Skrevet (endret)

nice. spiller 1.0 c enda ja. siden det er en del er det vel vanskelig og avtale et tidspunkt. hva m msn? og ja man må bruke zonen fortsatt.

Edit: PM meg i såfall

Endret av Havon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...