Lacim Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Warrior på min server som har den, spinal reaper, Vis'kag, stort sett alle phat weapons. Et annet guild på serveren som fikk Eye of Sulfaras på sin første ragnaros-kill, altså relativt nylig. Mentalt rått våpen, men gjenstår enda å se hva som kan droppe i BWL edit: og mace spec er litt kjipt. Endret 26. august 2005 av Pinnella
Bautastein Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Warrior på min server som har den, spinal reaper, Vis'kag, stort sett alle phat weapons. Et annet guild på serveren som fikk Eye of Sulfaras på sin første ragnaros-kill, altså relativt nylig. Mentalt rått våpen, men gjenstår enda å se hva som kan droppe i BWL edit: og mace spec er litt kjipt. OT: Ravencrest? Hurpales har spinal reaper og Hand of Ragnaros. Twilight som fikk eye på første ragna kill. Hvilken guild er du i? NA her
ahpadt Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Warrior på min server som har den, spinal reaper, Vis'kag, stort sett alle phat weapons. Et annet guild på serveren som fikk Eye of Sulfaras på sin første ragnaros-kill, altså relativt nylig. Mentalt rått våpen, men gjenstår enda å se hva som kan droppe i BWL edit: og mace spec er litt kjipt. OT: Ravencrest? Hurpales har spinal reaper og Hand of Ragnaros. Twilight som fikk eye på første ragna kill. Hvilken guild er du i? NA her Axemen.
JRL Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 et horde guild på min server har fått 2 hand of rag, skal sies at det kan komme av litt shady metoder
Atomet Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 et horde guild på min server har fått 2 hand of rag, skal sies at det kan komme av litt shady metoder Hva mener du?
JRL Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 De exploitet MC flere ganger som gjorde at de fikk gjort hele instance mange flere ganger en de egentlig skulle kunne gjøre. Halve guildet ble vel bannet i 3 dager for det. Så har de vel vært ganske heldig med drops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå