Gå til innhold

Hand of Ragnaros?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Warrior på min server som har den, spinal reaper, Vis'kag, stort sett alle phat weapons. Et annet guild på serveren som fikk Eye of Sulfaras på sin første ragnaros-kill, altså relativt nylig. Mentalt rått våpen, men gjenstår enda å se hva som kan droppe i BWL :)

edit: og mace spec er litt kjipt.

Endret av Pinnella
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Warrior på min server som har den, spinal reaper, Vis'kag, stort sett alle phat weapons. Et annet guild på serveren som fikk Eye of Sulfaras på sin første ragnaros-kill, altså relativt nylig. Mentalt rått våpen, men gjenstår enda å se hva som kan droppe i BWL :)

OT: Ravencrest? Hurpales har spinal reaper og Hand of Ragnaros. Twilight som fikk eye på første ragna kill. Hvilken guild er du i? NA her

Skrevet

OT: Ravencrest? Hurpales har spinal reaper og Hand of Ragnaros. Twilight som fikk eye på første ragna kill. Hvilken guild er du i? NA her

Axemen.

Skrevet

De exploitet MC flere ganger som gjorde at de fikk gjort hele instance mange flere ganger en de egentlig skulle kunne gjøre. Halve guildet ble vel bannet i 3 dager for det.

Så har de vel vært ganske heldig med drops :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...