Jump to content
Sign in to follow this  
Spirre

mangler driver til Sony hc20e

Recommended Posts

jeg har leita en del på nettet, og jeg finner driveren på sonys egne hjemmesider, mene det er to problemer med det

1: de skal ha 5€ for driveren som i mine øyne er et idiotisk krav da folk har betalt i dyre dommer for produktet sitt allerede

2: jeg har ikke visa kort, og jeg vil ikke opprette en paypal konto

så kan noen der ute hjelpe meg? hadde vært hyggelig :)

ps: det haster litt, trenger den til senest i morra midt på dagen, må få overført det som er på kameraet til pc'en, for jeg skal filme i helga

Hva med å faktisk sjekke siden før du kommer med sånn bullshit.

Så så !!

Misforståelse på gang.... Covcon henviste seg til Spirre som har postet forespørselen om drivere til videokamera i underforumet som heter "Digitale kompaktkamera".

Hva med å faktisk sjekke siden før du kommer med sånn bullshit.

Så så !!

Misforståelse på gang.... Covcon henviste seg til Spirre som har postet forespørselen om drivere til videokamera i underforumet som heter "Digitale kompaktkamera".

Stemmer :yes:

flott at du fant for meg :) takker!

jeg søkte selv en del på google og sony sine egne sider, mene eneste jeg klarte å finne var de som kosta 5€... :hmm:

edit, var ikke meniga å feilposte, må ha kikka litt for raskt over lista, og er vanligvis ikke i denne delen av forumet heller

Edited by Spirre