Gå til innhold

W800 - skal den bruke så mye strøm? + bug...


N_R

Anbefalte innlegg

Fikk tak i den på tirsdag, og den er jo konge!! Hehe, oppdaterte jo fra en 6210 da... (seksti-TO-ti ja...) :blush:

 

Men - den drar jo strøm som om det var en dual-core P4 jo!! :ohmy: Lada den fullt opp til lunsj, bruker den litt sånn dann og vann, spilte litt musikk en.. halvannen time kanskje tilsammen. Da var den på 24% da jeg la meg. Men tror du ikke den var tom da jeg våknet 8 timer senere??? :mad: Dette kan da ikke stemme??!!!?!!????

 

 

Også er det en ting som er litt snååålt... hvis jeg trykker på volumknappen oppover - så skifter den sang! :hmm: Så for å øke volumet oppover må jeg først trykke en gang ned, og så opp.... sprøtt... :p Sett i manualen, menikke funnet noe om det - eller bare jeg som er blind??

 

Alt i alt anbefales den (hehe, med forbehold om at jeg hadde 6210 da, så alt hadde jo vært bedre), men husk å ha lader hjemme, på jobb og hos dama..... :thumbup:

 

 

Hmm finnes det forresten batterier med bedre ytelse jeg kan stappe i denne???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var den på 24% da jeg la meg. Men tror du ikke den var tom da jeg våknet 8 timer senere???   :mad: Dette kan da ikke stemme??!!!?!!????

 

Det høres mye ut..

En ting du kan gjøre er å skru ned på lysstyrken.

 

Meny-Innstillinger-Display-Lysstyrke..

 

 

Også er det en ting som er litt snååålt...   hvis jeg trykker på volumknappen oppover - så skifter den sang!  :hmm: Så for å øke volumet oppover må jeg først trykke en gang ned, og så opp.... sprøtt...   :p

 

For å justere volumet må du trykke stepp for stepp ned eller opp.Dvs trykke mange korte trykk på knappen.

Dersom du holder knappen inne litt lenger tid skifter du sang.Opp eller ned..

 

Se forøvrig:

Meny-Innstillinger-Generelt-Tips og triks

 

Lykke til!!

Endret av Captaincaos
Lenke til kommentar

Min 7600 har mp3-spiller, og før jeg tok en software-oppgradering på den varte batteriet bare i et par timer når man hørte.

 

Etter oppgraderingen kunne det gå langt over 10 timer :dontgetit:

 

Batteriet ble generelt bedre også

 

W800i er jo flunkende ny, så en softwareoppgradering vil kanskje ikke være så nyttig, men si ifra i butikken :)

Lenke til kommentar

For å justere volumet må du trykke stepp for stepp ned eller opp.Dvs trykke mange korte trykk på knappen.

Dersom du holder knappen inne litt lenger tid skifter du sang.Opp eller ned..

 

:blush: hehe, ok, da funker vel telefonen som den skal da! :p

 

Men det er det med strømmen altså... vel har jeg brukt den mye, skifta litt sanger og sånn... men.... ikke mer enn "normal" bruk. jaja, siden det er første versjon har de sikkert ikke hatt tid til å fikse sånt... får satse på det kommer en oppgradering som er snillere på strømmen.... :thumbup:

 

men takker for alle svar! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...