KimNK Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Har klart å få sand under tastane på telefonen min, så no funker ikkje8, 9, 0 og # lenger. Tenkte eg skulle fikse dette sjølv istedet for å betale fleire hundre for service, men telefonen går jo for pokker ikkje opp. Har fått av dei 4 skruane under batteriet, då løsnar nederste delen av dekselet, men ikkje meir. Kva må eg gjere for å få av heile fronten?
KimNK Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 (endret) Turte ikkje, det kjentes ut som om den skulle knekke anytime, men funka å kneppe det av med skrujern. Var berre redd det var nokre skruar eg hadde gått glipp av. Edit: *kjøpe ny telefon* Endret 24. august 2005 av Satrucci_
vstr Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 skjønner egentlig ikke problmenet med å åpne deksel, det er jo letteste sak i verden.
KimNK Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Joda, var berre redd for å knekke det som sagt, i tilfelle eg hade glømt å skru ut eit eller anna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå