csboy Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Det fungerer ikke å logge inn på blizzard sine sider lenger for meg. Får beskjeden om at jeg har feil brukernavn og passord selv om jeg vet jeg skrev det rett. Og det fungerer fin og logge in på wow med det samme passordet. Noen som vet hva problemet kan være?
Mendel Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Logger du det på www.worldofwarcraft.com eller www.wow-europe.com? Den siste er for europeiske brukere
csboy Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 (endret) lol funka nå Endret 24. august 2005 av csboy
Mendel Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hehe gjorde selv feil i begynnelsen med at jeg prøvde å logge meg på den første og jeg kunne ikke fatte hvorfor ikke serveren min lå på serverlista :S Syntes det er for lite informasjon om hvilken side en skal logge seg inn på og syntes det er litt teit at det er 2 forskjellige :S
csboy Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 (endret) Men det testserver greiene funker fortsatt ikke. Får ikke kopiert spillere. Når jeg skal kopiere den kommer det en feilmelidng denne meldingen får jeg Finner ikke siden Siden du ser etter, kan være fjernet, ha fått endret navnet eller være midlertidig utilgjengelig. -------------------------------------------------------------------------------- Prøv følgende: Hvis du skrev inn adressen til siden på adresselinjen, må du kontrollere at den er riktig stavet. Åpne siden test.worldofwarcraft.com, og søk etter koblinger til informasjonen du vil ha. Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling. Klikk Søk for å se etter informasjon på Internett. HTTP 404 - Finner ikke filen Internet Explorer Endret 24. august 2005 av csboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå