Gå til innhold

Vil ha bedre dekning


Anbefalte innlegg

Hei :yes:

 

Sitter her med en sony ericcson T630. Hadde telenor mobil før som opperatør. Bytta til Noextras.net for å senke utgifter litt. Men har vel mista litt av dekninga på den. Vil legge til at jeg hadde trøbbel med Telenor her jeg bor før og men har vel litt mere trøbell med Noextras.net.

Lurer på om det er en slags dingsedupp eller noe jeg kan kjøpe for å få bedre dekning. Vil helst ikke ha noe kabel kobla til telefonen her. Men finst det noe løsning som kan hjelpe meg som ikke tar for mye plass er det ok.

Kan og være open for å sette opp antenne her så alle som er med mobil får bedre dekning, for de fleste sliter. Har lagt merke til at det kommer veldig ann på mobilmerke.

 

På forhånd takk visst noen har noen råd til meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til SonyEricsson modellene er det mulighet for ekstern antenne men du ville helst slippe det.

Du får antenner på clas ohlson som skal forbedre mobil nettverket.

Du kan se selv litt på antenne på Denne linken

Forstår jeg det sånn att jeg ikke da trenger noen kabel kobla til telefonen, eller må jeg ha dette????

Vil liksom helst slippe å måtte gå rundt i huset med en kabel tilkobla telefonen!!!

Lenke til kommentar
Hei :yes:

 

Sitter her med en sony ericcson T630. Hadde telenor mobil før som opperatør. Bytta til Noextras.net for å senke utgifter litt. Men har vel mista litt av dekninga på den. Vil legge til at jeg hadde trøbbel med Telenor her jeg bor før og men har vel litt mere trøbell med Noextras.net.

Lurer på om det er en slags dingsedupp eller noe jeg kan kjøpe for å få bedre dekning. Vil helst ikke ha noe kabel kobla til telefonen her. Men finst det noe løsning som kan hjelpe meg som ikke tar for mye plass er det ok.

Kan og være open for å sette opp antenne her så alle som er med mobil får bedre dekning, for de fleste sliter. Har lagt merke til at det kommer veldig ann på mobilmerke.

 

På forhånd takk visst noen har noen råd til meg. :thumbup:

Tror ikke der er noe annet en den kabelen de sikter til her :(

Antenne forsterker funker ikke bare så det er sagt.

 

Der byttet du til feil operatør gitt, telenor har best dekningen :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei  :yes:

 

Sitter her med en sony ericcson T630. Hadde telenor mobil før som opperatør. Bytta til Noextras.net for å senke utgifter litt. Men har vel mista litt av dekninga på den. Vil legge til at jeg hadde trøbbel med Telenor her jeg bor før og men har vel litt mere trøbell med Noextras.net.

Lurer på om det er en slags dingsedupp eller noe jeg kan kjøpe for å få bedre dekning. Vil helst ikke ha noe kabel kobla til telefonen her. Men finst det noe løsning som kan hjelpe meg som ikke tar for mye plass er det ok.

Kan og være open for å sette opp antenne her så alle som er med mobil får bedre dekning, for de fleste sliter. Har lagt merke til at det kommer veldig ann på mobilmerke.

 

På forhånd takk visst noen har noen råd til meg. :thumbup:

Tror ikke der er noe annet en den kabelen de sikter til her :(

Antenne forsterker funker ikke bare så det er sagt.

 

Der byttet du til feil operatør gitt, telenor har best dekningen :thumbup:

Vel Telenor er så og si likedann her så det har vel ikke så mye å si for min del når jeg bytta. Men prisen er jo ikke til å sammenligne da. Nei jeg får bare prøve meg fram. Kan hende det er lurt å prøve en annen telefon og. Vi får se hva jeg gjør. Kan jo spikre opp ei mast på taket så skal nok dekninga bli en helt annen her. hehehe. :D:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...