k-mouse Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Heisann, har et lite problem her (ikke noe kritisk). Sjekk den sida her først: Hjemmesida vår (Forsiden) Deretter, går dere inn i forumet vårt som dere finner her: http://tlv.frac.dk/forum/ Ta en god titt på hovedmenyen vår (til venstre). Det er ikke sånn jeg vil ha den! Går det an å gjøre så den blir helt lik menyen på forsiden? Skrifttype, farge osv. på hovedmenyen er kobla til en css-fil, men denne ser ut til å bli "overkjørt" av css-stilene til forumet. Noen som har råd?
uranus Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 lag class eller id på de linkene og gjør noe sånt i css: navnet a { color: #fargen; } navnet a:hover { color: #fargen; }
potetskrell Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ser at det er klasser på lenkene (menyen), men disse er ikke inkludert i forumets stil. Denne må brukes på forumet også. Du kan legge den inn via adminpanelet. <link href="design/standard.css" rel="stylesheet" type="text/css"> Btw, dette "The Last Vikings - Battlefield 2 clan" er vanvittig mye penere enn "The Last Vikings :: Battlefield 2 clan"
k-mouse Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Nå funker det Jeg hadde lagt til den meny-stilen inn i "forumet-stilen". Men grunnen til at det ikke funka var fordi jeg måtte kalle den: a.hovedmeny { [...] } istedenfor: .hovedmeny { [...] } ellers brukte nettleseren bare den standard "link"-stilen. (Blei litt forvirrende, men håper dere skjønner, ellers er det ikke så viktig akkurat )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå