Gå til innhold

Er Shadowcraft et bra sett?


Anbefalte innlegg

Joda, men du får jo også 2% chance to hit med devilsaur settet, og da kan du jo velge fritt hva du vil ha ellers.

godt poeng :-)

Men ShadowCraft ser jo dritfett ut da :w00t: Jeg hadde egentlig bestemt jeg for full shadowcraft, fordi det er det eneste non-epic settet/armoren som ikke får deg til å se ut som en klovn :) Men så er jo faktisk damage viktigere enn looks. Jeg tror jeg likevel skal skaffe de to siste SC delene, også beholde de to macene mine etter jeg har fått Dal'Rend settet (mangler MH), bare fordi det ser mye fetere ut med en rogue i full SC med to digre maces enn en klovn med to sverd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er softcap på 5% ekstra hit-chance.

 

Hvem gidder vel løpe rundt og se ut som en klovn for litt mer attack power?

litt mer er det ikke. Det er stor forskjell. Jeg løper rundt å ser kansje ikke så bra ut, men når jeg tar på meg allt av shadowcraft jeg har mister jeg godt over 120 attack power, og jeg har enda ikke fått tak i støvlene fra halycon eller håndledd fra prince.. Samt jeg mister også mye stamina. Men med SC får jeg høyere crit og dodge sjanse dog...

 

Shadowcraft er ikke dårlig, men det finnes bedre alternativer...

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

jeg har 7 deler av shadowcraft i banken. shadowcraft er møkk i forhold til random items.

 

equipment <-- det har jeg nu. greit nok 2 NS deler. men du får fremdeles devilsaur gauntlets og wyrmtongue shoulders som er bedre enn SC. SC capen og shoulders er det eneste som duger IMO

 

 

skaff

 

Head: SC cap/ghostshroud eller eye of rend

Shoulders: wyrmtongue, SC shoulders, truestrike

Chest: PvP chest, nightbrace, cadaverous

Bracers: bracers of the eclipse

Gloves: devilsaur gauntlets

Belt: serpentine sash, frostbite girdle

Pants: devilsaur leggings

Boots: pads of the dreadwolf

Lenke til kommentar
jeg har 7 deler av shadowcraft i banken. shadowcraft er møkk i forhold til random items.

 

equipment <-- det har jeg nu. greit nok 2 NS deler. men du får fremdeles devilsaur gauntlets og wyrmtongue shoulders som er bedre enn SC. SC capen og shoulders er det eneste som duger IMO

 

 

skaff

 

Head: SC cap/ghostshroud eller eye of rend

Shoulders: wyrmtongue, SC shoulders, truestrike

Chest: PvP chest, nightbrace, cadaverous

Bracers: bracers of the eclipse

Gloves: devilsaur gauntlets

Belt: serpentine sash, frostbite girdle

Pants: devilsaur leggings

Boots: pads of the dreadwolf

Jepp, har alt det der, bortsett fra de to NS delene (haha, du har de meget pene shoulderpadsene :p) og elven tarnished ring, jeg har Band of Flesh og Painweaver.

 

 

Må bare få noen til å crafte devilsaur for meg, har skaffet alt leatheret, mangler bare en stk cured rugged hide :D Jeg er ikke sikker på om jeg skal beholde serpentine sash og farme for frostbite, eller bare bruke serpentine (forskjellen er at det er 4 strength mer og 1 mindre agility på serpentine i forhold til frostbite).

 

 

 

 

Jeg lurer på en ting til... Hvor skaffer man seg FR gear til MC? Jeg har ikke sett noe brukbart blått FR gear egentlig, eneste FR jeg har skaffa meg enda er en back med 15FR og 3 health every 5 sec, og med enchant på den er jeg oppe i hele 22 FR :roll: Men samtidig så nerfer jeg jo megselv ved å ikke bruke Baron's Cape/Stoneskin Cape. Jeg har hørt man ikke trenger så mye FR/ikke noe FR i det hele tatt på de første par bossene, stemmer dette? Hva heter de par første bossene btw?

 

(Guilden begynner å nærme seg MC, har over 50 lvl 60s nå, men mangler en del healere :( )

Lenke til kommentar

Volcanic settet gir en god del FR, lagd av elemental lw.

Flamescarred Girdle fra strat baron.

Onyxia necken gir 15 FR.

Honored med hydraxian waterlords gir en ring med 15 FR.

 

Og fire res er egentlig bare brukbart mot Ragnaros, men fint å ha mot Lava packs som kommer senere.

Lenke til kommentar
Volcanic settet gir en god del FR, lagd av elemental lw.

Flamescarred Girdle fra strat baron.

Onyxia necken gir 15 FR.

Honored med hydraxian waterlords gir en ring med 15 FR.

 

Og fire res er egentlig bare brukbart mot Ragnaros, men fint å ha mot Lava packs som kommer senere.

Ok, men om jeg som rogue bruker volcanic settet gimper jeg ikke bare meg selv veldig?

 

Jeg har flamescarred kom jeg på :) Er en stund til vi får drept onyxia, så er ikke store muligheter til å få den, men har Emberfury talisman kom jeg på (7 FR).

 

Hvem er Hydraxian waterlords?

 

 

 

Btw, kan noen liste opp de 2-3 første bossene i MC? Vil se hva jeg har mulighet til å få tak i når vi endelig begynner på MC :)

 

 

Edit: Ble veldig off topic dette, håper det går greit :roll:

 

Edit2: Hm, blir ikke så veldig ille om jeg får tak i Volcanic settet; 58FR fra det, 7FR fra Emberfury, 7FR til fra Felhide, 21FR fra den back'en jeg har, og 20FR til fra flamescarred. Det blir... 113FR alene. Om jeg da får tak i 5FR på shoulders (er snart exhalted med Argent Dawn) og en ring eller 2 med FR, pluss en trinket med FR, har jeg jo nesten nok FR til Ragnaros allerede :)

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Du gimper deg veldig med fire ress gear, men det er bare viktig mot ragnaros

Jeg for min del, mister rundt 1500 hp, 5% crit og diverse andre ting, men det gjør også at man tar mindre skade fra hele ragnaros eventen.

 

Hydraxian gir deg quester for mc, som å drepe noen mobs, samle henda til noen, så man kan få slokka flammene bak noen bosser.

Og de tre første er: Lucifron, Magmadar og Gehennas.

Lenke til kommentar
Du gimper deg veldig med fire ress gear, men det er bare viktig mot ragnaros

Jeg for min del, mister rundt 1500 hp, 5% crit og diverse andre ting, men det gjør også at man tar mindre skade fra hele ragnaros eventen.

 

Hydraxian gir deg quester for mc, som å drepe noen mobs, samle henda til noen, så man kan få slokka flammene bak noen bosser.

Og de tre første er: Lucifron, Magmadar og Gehennas.

Ah, ok :) Takk for hjelpsomme svar, ser fram til MC, er forhåpentligvis ikke så lenge til nå :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg kjørte aldri shadowcraft - Jeg brukte bare buksene og skoene, og kjørte for det meste de tinga Pinella nevner i posten sin.

men sånn i ettertid da Mr. Lilla?

Nei, sånn ellers funka det fett til jeg fikk bytta ut crappet med lilla shits :) Synes ikke shadowcraft settet er noe å begjære etter da det finnes så sykt mange andre bedre ting. Nå vet vi jo hvor viktig sta og AP er - og skal ikke sidestilles helt for AGI.

 

Men man gjør som man vil liksom - enkelte SC ting er bra, enkelte er dårlige - de dårlige delene ville jeg heller erstattes med ting som går i spillerens favør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...