Flipflap Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Da tenker jeg ikke på joystick men ordentlig flystikke med pedaler! Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?
Smooth Ceiling Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Går du til Flightsim.no, finner du en webshop her. De selger både yoke, pedaler og en hardware sim boks med hendler og brytere om du vil ta det et lite steg videre. 2.500,- pluss frakt for en slik pakke er garantert verdt pengene om du ønsker økt realisme. Godt og vel etablert merke.
Dr3as Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Får også et relativt bra system hos EBgames.. er ikke pedaler men har så å si alt mulig. 1200kr. Det har også lcd-display.. hva det skal brukes til veit ikke jeg.
Smooth Ceiling Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Får også et relativt bra system hos EBgames.. er ikke pedaler men har så å si alt mulig. 1200kr. Det har også lcd-display.. hva det skal brukes til veit ikke jeg. Du snakker vel om Saitek X52.. som er nevnt bl.a. i denne tråden. Jeg har hatt den første generasjonen i den serien, og såvidt prøvd de senere. God kvalitet og det beste HOTAS du kan få i den prisklassen. Men så er det mer beregnet på combat flightsims fremfor sivile da. Smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå