fiskfisk Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 *Elendig kvalitet - du har ikke fjernet hud, radar og startmoney osv. Du har også stygge custom modeller. Ellers er overall kvaliteten på filmen også dårlig.*Bare frags fra de_dust2 *Ikke noen bra effekter Ingen av disse punktene er nødvendige for å lage et par underholdene minutter.. At det det som skjer er serverdig, da snakker vi imidlertid kiosk, butikk og kjøpesenter. Det gjelder bare å legge ned litt mer arbeid enn man tror er nødvendig i det, og være ganske kritisk i forhold til hva man tar med.
Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 takk for link til bra filmer ja, kunne nok brukt mer tid på å finne bra frags, hadde ca 30 min med tatt opp spilling, lette bare i de 10 min første, å trodde det var bra nok, skal skjerpe meg neste gang
mobilfreek Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 tror du må trene litt... men BTW ganske bra til og sikker være nybegynner
Cannabiskopen Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 takk, takk, er helt fersking ja
Mammuten Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 er ikkenoe CPL 1337 harc0reGam0r selv, menne.. Sinnsykt dårlig av alle de andre også?
ExEsLayer Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Du skriver at det hadde lagget vist du tok høyere oppløsning.... For å unngå dette tar du jo demo når du spiller, spoler fram til det du vil ha etterpå og bruker høy fps ! Null lagg, og god kvalitet. Filmen var ok til første-gang Har ikke skills til frag-movie heller, sååå Men vedder på at du brukte sikkert _drit_ liten tid på det ?
Luchy Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 ikke noe oversaket. det var ikke noe spesielt med de Fragsa. dårlig musikk, redigeringen var bra, men resten falt ikke i min smak
Cannabiskopen Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 (endret) kan gjette på at jeg brukte rundt 90 minutter på den, med spilling. har ikke lest/hørt, bare sett en frag movie før. så jeg hadde egentlig ikke så mye peiling. det er derfor jeg la den ut på forumet så folk kunne si hva jeg skal gjøre bedre og sånne ting Endret 30. august 2005 av BadBeer
Anders Voldsund Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 (endret) Litt kjedelig og ganske dårlig bildekvalitet men ein bra film til å vere fyrste gong. Stå på. Endret 30. august 2005 av Anders Voldsund
brd Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Nice den til å være den første nå skal eg å bruke putpile.com til å hoste opp filmene mine
Cannabiskopen Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 takk, søkte bare litt på google så fant jeg putfile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå