Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) har lagd min første CS film, faktisk tror jeg det var første film i det hele tatt, men kan dere se den, og gi meg tips, hva er dårlig, hva er bra, sånne ting.. Men det er ikke noe jeg har über gamer skillz film. Den skal bare være litt morsom og bra. Her er link: http://media.putfile.com/Cs-Movie41 hvis noen lurer på hva som skjeddde med slutten, så fikk jeg ikke uploda hele slutten, men det sto bare Music: M C Hammer U Can't Touch This Endret 22. august 2005 av BadBeer
Reached Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Nice redigert og bra musikk.... 6 til å være den første Edit: nice lyd med fast motion double og tripple kill og hvordan fikk du til den De_rats theatre musikken? Endret 22. august 2005 av Ade
Sigga Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 For det første: Ikke bruk skins, det ser bare stygt ut. Musikken var ganske bra, kvaliteten dårlig, og fragsene verst.
Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Jeg gikk faktisk langt inni steam filene mine og fant all lyd og musikk jeg har lastet ned fra slike baner for å så å bruke det i filmen.
Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 ok, for vel bli litt bedre i Cs da... men hvis jeg hadde tatt mye bedre Fps hadde det lagget som helve***. Hva mener du med skins? altså radar, chat sånne ting?
Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 BTW SIgga, jeg er faktisk 13, pass på hva du skriver i signatur
Sigga Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Når jeg mener skins, mener hvordan du har forandret utseende (altså skiftet skins) på spillerne. Det er få som synes det er pent. Hva er feil med signaturen min?
Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 takk PLay'ern, jo fant ut hva skins var, og nei, jeg bruker absoulutt ikke skins.
Ksungam Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Fin start, men var ikke akkurat spektakulære frags du hadde med
Bluebeans Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Uhm vel. Helt standard førstegangsfilm for unge tenåringer som vil lage fragmovie. Med det mener jeg: - Kjedelig intro som gjerne bare består av ren tekst - Stygg musikk - Fryktelig frags - Gjerne public - Og sist, men ikke minst, videokvalitet som får stumfilm til å virke som hjemmekino Slapp av, vi har sett dette før. Prøv deg fram med mer avanserte programmer og bruk litt mer tid neste gang. Øvelse gjør mester. Sigga, skinsene er fra CZ. Kommer automatisk når man spiller 1.6 med en CZ-konto med mindre man fikser det. Endret 22. august 2005 av niXon^^
Sigga Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ok, my bad da. Har aldri spillt med CZ skins, så trodde de var custom skins.
Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 det var vel egentlig det jeg tenkte jeg fikk i replies. Får vel blir bedre til å spille da. helt riktig, har CZ account.
Matias Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Vel her er mine meninger om filmen: *Elendige frags - du har med frags der du kommer bak folk og tar dem i ryggen med elendig spray. Alle fraggene er fra public og da forventes det i det minste at det skal være sinnsyke kills, men dette er bare dårlig. *Elendig kvalitet - du har ikke fjernet hud, radar og startmoney osv. Du har også stygge custom modeller. Ellers er overall kvaliteten på filmen også dårlig. *Bare frags fra de_dust2 *Ikke noen bra effekter Gir denne filmen karakter 1/10 Ikke bli lei deg, jeg sier bare fakta her - filmen er dårlig... Anyway, lykke til med videre moviemaking
Matias Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Nice redigert og bra musikk.... 6 til å være den første Edit: nice lyd med fast motion double og tripple kill og hvordan fikk du til den De_rats theatre musikken? Er du blitt bestikket/truet av BadBeer til å si at filmen er bra?
Matias Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) nop Okej, men da foreslår jeg at du tar en titt på noen ordentlige CS filmer og revurderer uttalelsen din av filmen... Endret 22. august 2005 av -Mithrandir-
Matias Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Bra den!!! Mye headshot Du bedømmer seriøst ikke en film ettersom hvor mye headshot den har?
Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 (endret) lol, alle har vel sin smak da jeg vet at det ikke var noen "spektakulære" kills. men jeg har tross alt skole, 3 andre hobbyer som jeg driver mye med, så jeg tror ikke jeg noen gang kan skryte av at jeg har veldig skills. Men nok folk har spammet at jeg har dårlig frags og dårlig opptak, nå vil jeg heller vite hvis det var noe annet. takk for replies Endret 22. august 2005 av BadBeer
Jooakim Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Ordentlige skins Sjekk sticky elns. for tips til bedre kvalitet. Kunne variert musikken litt, og fått litt bedre frags... EDit: Her kan man laste ned gode fragmovies, under "Filmer". Endret 22. august 2005 av TheMasteR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå