Gå til innhold

Nokia 6280/6270 kamera vs SE K750i/W800i kamera


Anbefalte innlegg

Vet at K750i/W800i har bra kamera med autofokus og 2Mp, men det jeg lurer på er om 6270/6280 har dårligere, like bra eller har bedre kamera enn K750i/W800i.

 

Begge har hvertfall 2MP ;)

 

Hva tror dere?

 

EDIT: Lurer også på K750i/W800i mot andre 2Mp mobiltelefoner, blant annet Siemens SXG75 og de nye panasonicene ;)

Endret av makos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhåpentligvis blir kameraene på de nevnte modellene bra til tross for mangel på autofokus. Kanskje de er bedre på andre områder. Forhåpentligvis altså, men det er nok sannsynlig at de blir endel dårligere.

 

En spennende kameraduell kan være 6280 vs. D600, som ser ut til å kunne bli gode konkurrenter. Personlig skal jeg nok ha førstnevnte :)

Lenke til kommentar

hei arehei;

 

Du skrev: 'Forhåpentligvis blir kameraene på de nevnte modellene bra til tross for mangel på autofokus.'

 

Hvilke mobiler kjenner du som har autofokus (SE K750 ja, men ellers)? Er den engelske betegnelsen på autofokus rett og slett autofocus? Jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter i spesifikasjonene.

 

Ellers synes jeg også at Nokia 6280 ser flott ut, men batterikapasiteten er visst ikke rare greiene.

 

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Hvilke mobiler kjenner du som har autofokus (SE K750 ja, men ellers)? Er den engelske betegnelsen på autofokus rett og slett autofocus? Jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter i spesifikasjonene.

Autofokus er nok enkelt og greit autofocus på engelsk ja.

 

Er nok ikke alltid du finner det i enkle spesifikasjoner, da ikke alle hyper opp rundt det som SE gjør.

 

Så langt er K750i den eneste mobilen med autofokus i Norge ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...