Gå til innhold

Silvermoon Enchanting Priser

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nettopp starta opp enchanting etter at skinning var like artig som å rydde opp ølflasker etter et nachspiel..

men problemmer er jo..hva skal en enchanter ta for tingene han tilbyr, og hva er folk villige til å betale, prisene varierer veldig, og det er mange enchants der ute, så oversikt er det ihvertfall ikke lett å få.

Denne tråden kan kanskje funke som en liten guide til de på silvermoon om hva de kan forvente å selge/kjøpe enchants for

EDIT: mail meg så får du vite det :)

Endret av str00tz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner de itemene jeg trenger til selve enchanten på AH, og ser hvilken pris det er, og så legger du litt på prisen. Viss folk klager over prisen kan du si at de skal ta seg en tur på AH så kan du si at det er det det koster for ingridienser.

Skrevet

ja, men de fleste enchants har vel sånn ca faste priser om dagen..

tenkte kanskje hvis folk skrev hva de selger diverse enchants for..så hadde jeg hatt noe å gå etter, det dummeste som finnes er jo bare å legge på litt i prisen. (kanskje du legger på alt for lite) så begynner folk å føle seg presset til å ha lavere pris..så er priskrigene i gang for fullt, bare se på all annengathering priser, herb, skinning, mining, prisene dropper jo for hver uke som går

Skrevet

Faste priser. På Silvermoon. Hahahaha. Ha. Haa.

Nei, sir, ikke noe faste priser her. Gjør deg opp en mening om hvor mye du mener du har råd til å ta for dem, se gjerne på hva andre tar, og sist men ikke minst, sjekk priser på reagents støtt og stadig.

Mange reagents som har hoppa VOLDSOMT i pris i det siste.

10 strange dust har liggi på nedi 30s før, men idag som jeg skulle ha det for å enchante beastslay på neve-våpna mine så lå seff en stack på 2g. Noe som er HELT sjukt.

Skrevet

det kan jeg jo selvfølgelig gjøre, problemmer er jo som regel at low level instance drops ikke har disenchanter items som fungerer på high level enchantment..hvis du skjønner..

er nå 250 enchanter og sliter litt med de siste 50

eneste muligheten jeg ser for å gaine til 300 er å selge unna enchants billig slik at folk kjøper dem slik at jeg gainer skill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...