Sauron Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Litt av en gjeng. Skulle logge på FTP'en tidlig i morgen men fikk ingen respons der. Først nå er kundesupport åpent. Å de gutta på http://www.bluedomino.com hadde "mista databasen" for min hjemmeside, alt som var der og email. Men de skal få legge tilbake, jeg husker ikke alle katalogene i hodet. Må dessuten taste inn å lage nye passord på alle epost adressene selv i mailserveren.. Hva er mulighetene for at slikt kan skje uten å være nøtt i hodet? folkene der viste ikke engang at jeg hadde diskplass når jeg spurte. For domenet/webhotellet mitt var "sporløst" borte! TIPS fra med: Kjøp ALDRI hjemmeside fra Blue Domino.
tintin77 Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Ja ja sånn går det når man lokkes av useriøse utenlandske isp er/web host selskaper og deres lave priser. Det finnes selvsagt mange seriøse aktører i utlandet også, men sannsynligheten for det motsatte er også veldig høy. Dessuten er det jo straks værre å klage også når firmaet man betaler for å gjøre en "såkalt" bra jobb befinner i en annen verdensdel. Men, men Shit Happens
Dan Hansen Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Ja. Av en eller annen grunn pleier kvalitet og pris liksom å henge sammen - dessverre :smile:
Civilix Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Ja backup er jo noe fandenskap(!?), hvis dette firma du leier av ikke har det engang tror jeg ville vurdert _sterkt_ å bytte levrandør.
xnofit Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Da dette selskapet vel har adresse Texas USA sier bare jeg saksøk,saksøk,saksøk !!! :wink:
cyclo Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 20:26, tintin77 skrev:Ja ja sånn går det når man lokkes av useriøse utenlandske isp er/web host selskaper og deres lave priser. Finnes masse useriøse isper her i norge også ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå