Gå til innhold

Hva synes dere om dette oppsettet?(netshop)


Anbefalte innlegg

OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED

Acase Chameleon Miditower Sort

m/400w strømforsyning

POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe Retail

Seagate 250GB S-ATA NCQ 7200RP

Asus A8V-E Deluxe Hovedkort S939

Pioneer DVD-Brenner Double layer 16x

 

Bestilte dette på netshop for 9700kr - dette er bygger jeg for en venn - er selv fornøyd med oppsettet. Noen som har noen forslag mens bestillingen er åpen?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet men det er der jeg sparer tusen lapper

 

Tilbudet er at du får med psu gratis om du kjøper kabinettet, kabinettet er også satt ned fra 598kr ( sikkert noe dritt men det for holdet) til 390kr.

 

7800gt for jeg for bare 3200kr (ikke noe utsette på dette kjøpet)

 

Prøver å få et best mulig under 10.000kr

 

Edit:Men det er det eneste jeg er redd for om kabinettet og psu kunn er dritt, om noen har no info om dette vær snill å skriv litt om det, har sendt en mail til nethsop.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
ville kjøp et asus Asus A8V-E premium og byttet ut brenneren med en nec.ellers er det bra :thumbup:

Asus A8V-E premium?

 

Det er vel Asus A8N-SLI Premium du mener?

 

Bytt ikke til Nec brenner,ta heller en BenQ DW1640.

 

Edit:Skal denne pc'en overklokkes? Hvis ikke,hva med å kjøpe billigere minne (for eksempel OCZ Premier) og heller bruke litt mer penger på bedre kabinett og psu?

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Sikker på det selv, men vi har jo garanti så skulle det gå galt så for vi bare bytte den - og han skall neppe overklokke den. Haddet kjøpt ocz premium om de haddet den inne men det haddet dem ikke.

 

Takk for alle forslag, har ikke direkte fått kjeft for noe det er gode tegn ;)

 

Edit: psuen følger ikke med kabinettet, du får med den psuen gratis, det er et slags helg tilbud.

 

Eneste psuen jeg har hatt store problemer med og som ikke har levert er faktisk qtec 500w - en cheiftec standard 300w funket bedre.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Eneste psuen jeg har hatt store problemer med og som ikke har levert er faktisk qtec 500w - en cheiftec standard 300w funket bedre.

Chieftech PSU-ene er faktisk ganske ok. Bruker en 350W Chieftech daglig og den går som en kule.

Det at Q-Tec-en ikke leverte er ikke noe sjokk. Jeg mener fortsatt at å legge litt penger i en PSU er viktig. Hjelper ikke å ha en bra PC hvis den ikke klarer å få nok "mat".

Lenke til kommentar

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

 

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

  • Døme på gode emnefelt:
     
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
     
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
     
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
     
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K
     

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...