specs89 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) Hei! Sitter her med en Toshiba Tecra 8200 (med win xp) med et integrert Toshiba Wireless LAN Mini PCI Card. Routeren er en D-Link DI-624. Jeg vet at routeren fungerer, etter som at jeg har en Toshiba Tecra 8000 med et D-Link DWL-G650 som fungerer utmerket. Det som er problemet er at jeg rett og slett ikke får koblet meg opp mot routeren. Har prøvd å lest flerfoldige forum om oppdatering av drivere og firmware osv, men det har ikke gitt utfall. Takker på forhånd for alle svar:) Endret 29. september 2005 av specs89
ranvik Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 last ned netstumbler ( www.stumbler.net ) og se om den du ser ap'en din. hvis den finner ap'en så er det en settings.
specs89 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Finner ingen AP er det noen programmer jeg kan laste ned som konfigurerer det integrerte nettverkskortet?
L O G I M A N Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Da er det nok radioen som ikke er slått på det trådløse mini PCI kortet ditt. SÅ da er det nok en bryter på lappis muligens?
specs89 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Det var nok det som var problemet, sesteen. Måtte lete med lupe. *skjemmes*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå