synsing Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Hvordan skriver jeg « + » uten å bruke ALT + 0171 og ALT + 0187 på tastaturet? Er det mulig?
rob|n Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg sjønner egentlig ikke helt hva du spør etter.. Men "Start->Kjør->charmap". Der får du opp mange tegn du kan velge med bare musa. EDIT: Nå sjønner jeg var du spurte om, og jeg vet ikke om noen annen måte. Utenom det jeg skrev over Endret 21. august 2005 av rob|n
sluffy Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Han lurer på om det er mulig å skrive tegnene « og » uten å benytte seg av charmap eller ALT + Numpad-kodene. Dette lurer forsåvidt jeg også på.
DevN Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Bruker dere det så ofte at det er vanskelig å huske eller tidskrevende å skrive, da? Her sitter num-kodene for disse to tegnene i hendene, ikke hodet. Som svar på spørsmålet: Ikke så vidt jeg vet.
synsing Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Ja, jeg bruker dem skikkelig knallofte. Jeg har imidlertid funnet ut at Copy-paste (med tegnene på klippebordet) går raskt. Men det ER en måte å skrive dem på! Jeg bare VET det!
Geir Willy Haugen Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 I OpenOffice kommer disse tegnene i stedet for anførselstegn når man bruker shift + 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå